W co wyposażyć pokoje hotelowe, aby zapewnić gościom wygodny pobyt? Po jakie produkty sięgnąć, aby podkreślić...
Ostatnie posty
-
Galanteria hotelowa - przegląd drobnego wyposażenia
-
Jak ożywić martwy sezon?2024-04-22
Maksymalne obłożenie cieszy, jednak w większości przypadków nie jest standardem, a jedynie oznaką wysokiego sezonu....
-
Prawdy i mity na temat profesjonalnych środków czystości dla hoteli2024-04-22
Czy chemia dla hoteli dużo kosztuje? Czy czyści lepiej niż „zwykłe” środki czyszczące? Jak bardziej skoncentrowane...
-
Kalendarz imprez hotelowych2024-04-22
W szczycie sezonu zwykle nie musimy martwić się o obłożenie. Ale jak przyciągnąć klientów w martwych okresach? Jakie...
-
Jakie kosmetyki hotelowe na jesień i zimę?2024-04-22
W zależności od pory roku zmieniają się potrzeby skóry. Jesienią i zimą wymaga ona większego nawilżenia i odżywienia....
-
Portale rezerwacyjne - gdzie warto pokazać ofertę hotelu?2024-04-22
Od kilku lat obserwuje się rosnącą popularność serwisów rezerwacyjnych. Czy i jak przekłada się to na sprzedaż oferty...
-
Dobre i tanie kosmetyki hotelowe - czy takie istnieją?2024-04-22
Wysokiej jakości zestawy kosmetyków hotelowych za niewielkie pieniądze – czy to możliwe? Czy da się relatywnie niskim...
-
Personalizacja kosmetyków hotelowych - czy warto?2024-04-22
Dodanie własnego logotypu na opakowaniach kosmetyków hotelowych to jeden z tych czynników, które zwracają uwagę na...
-
Hotel przyjazny rodzinie - udogodnienia dla dzieci w hotelach2024-04-22
Podróżowanie z dziećmi, szczególnie małymi, wymaga zabrania ze sobą sporego bagażu. Dlatego rodzice coraz częściej,...
-
Jak wybrać środki czystości dla hoteli? – przegląd produktów do sprzątania, do kuchni i do pralni2024-04-22
Jak wybrać środki do sprzątania dla hoteli? Niełatwo odpowiedzieć na to pytanie, tym bardziej patrząc na bardzo...
Kategorie
Szukaj
Starsze wpisy
5 sposobów, jak budować profesjonalny wizerunek recepcji hotelowej
Trudno się nie zgodzić z opinią, że recepcja hotelu lub pensjonatu to swoiste „serce” całego obiektu. To tutaj goście mają pierwszy kontakt z obsługą, i co ważne – na podstawie pierwszego wrażenia często wyrabiają sobie opinię o hotelu. A ta rzutuje nie tylko na cały pobyt, ale także na chęć powrotu. To tu goście szukają pomocy i zwracają się z prośbami. Dlatego warto dokładnie przyjrzeć się pracy recepcjonistów. I co ważne – stale pracować nad poprawą jakości obsługi klienta. Oto kilka podpowiedzi, jak to zrobić.
Podobne posty
-
Jak umilić gościom pobyt w hotelu? – cz. 1
Posty :: Promocja hotelu2024-04-19Istnieje wiele sposobów na to, aby umilić i uatrakcyjnić gościom czas spędzony w hotelu lub pensjonacie. I większość...Wiecej...
-
Kosmetyki hotelowe – postaw na minimalizm i elegancję
Posty :: Promocja hotelu2024-04-20Często o opinii gości na temat pobytu w hotelu decydują pozornie nieistotne szczegóły. Jednym z nich jest wygląd i...Wiecej...
-
Nowe technologie w hotelach - rozwiązania mobilne
Posty :: Promocja hotelu2024-04-20Jak wygląda recepta na sukces hotelu w świecie urządzeń mobilnych? Po pierwsze – dać się znaleźć, po drugie – w...Wiecej...
-
Hotele przyjazne rodzinom z dziećmi – co oferują gościom?
Posty :: Promocja hotelu2024-04-20Przystosowanie obiektów do potrzeb najmłodszych gości to coraz częściej jedno z podstawowych kryteriów wyboru hotelu...Wiecej...
-
Jak promować hotel w Internecie? – cz. 1: strona internetowa
Posty :: Promocja hotelu2024-04-20Strona internetowa to nie tylko wirtualna wizytówka hotelu, to przede wszystkim sposób na przyciągnięcie nowych...Wiecej...
Leave a comment