Ostatnie posty

Dobre i tanie kosmetyki hotelowe - czy takie istnieją?

 

Wysokiej jakości zestawy kosmetyków hotelowych za niewielkie pieniądze – czy to możliwe? Czy da się relatywnie niskim kosztem wyposażyć łazienki hotelowe w dobre produkty? Podpowiadamy, jak to zrobić. Oto kilka sposobów, jak wybrać produkty dla hoteli by zachować wysoką jakość, a by nie ucierpiał na tym firmowy budżet.

„Dobre i tanie” – czy takie produkty w ogóle mogą istnieć? Czy da się połączyć obie te cechy i otrzymać dobre jakościowo, ale stosunkowo tanie produkty? Dużo zależy też od tego, jak definiujemy pojęcie „jakości”. Najczęściej jest to ujęcie określające pewną wartość produktu w stosunku do przyjętych kryteriów, np. standardu czy ceny. Mówiąc prościej, mówiąc o określonym poziomie jakości, spodziewamy się określonych cech produktu za konkretny poziom ceny. Czy w takim razie możliwe jest zaproponowanie produktów wysokiej jakości za nieduże pieniądze?

Odpowiedź na to pytanie można w nieco inny sposób. Nie chcąc rezygnować z jakościowych kosmetyków dla hoteli i chcąc proponować gościom najlepsze produkty, możemy spróbować kupować wyposażenie hotelowe w taki sposób, aby ich ceny były jak najniższe. Ponadto warto wdrożyć pewne rozwiązania w obiekcie, by całkowity koszt kosmetyków był jak najniższy. Wówczas w przeliczeniu na każde zużyte opakowanie dostaniemy niższy koszt jednostkowy. Jest kilka sposobów, jak za dobrej jakości produkty dla hoteli zapłacić mniej. Jak to zrobić?

1. Kupuj więcej. 

Choć ta rada brzmi nieco dziwnie w kontekście oszczędności, to jest to jeden z głównych sposobów na generowanie niższych kosztów. Im większe zamówienie składamy u producenta lub dystrybutora, tym mniej możemy za nie zapłacić. Zakup większej partii produktów daje też większe pole negocjacji oraz do uzyskania rabatów lub gratisów. 

2. Stwórz grupy zakupowe.

Jeśli sami nie mamy zapotrzebowania na tak duże ilości kosmetyków dla hotelu, a mimo to szukamy sposobu na uzyskanie rabatu za wielkość zamówienia, warto poszukać innych lokalnych przedsiębiorców, którzy zamawiają takie same lub podobne produkty. Wiele sieci hotelowych właśnie w ten sposób kupuje wyposażenie w niższych cenach.

3. Kupuj bezpośrednio u producenta.

Bez pośredników, a więc też bez dodatkowej marży na produktach. Kupowanie u źródła skraca ścieżkę handlową, pozwalając w efekcie na kupowanie po niższych cenach. Do tego zamawianie większych partii otwiera pole do negocjacji ceny i uzyskania dodatkowych rabatów.

4. Poluj na promocje i rabaty, korzystaj z darmowej dostawy.

Co pewien czas w naszym sklepie internetowym wszystko-do-hotelu.pl organizujemy promocje dla stałych klientów i dajemy rabaty nawet do 40% od regularnych cen galanterii i kosmetyków dla hoteli. Warto z nich skorzystać i za pełnowartościowe produkty zapłacić znacznie mniej. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty na stronie internetowej oraz zapisu na nasz newsletter (pole u dołu strony), by na bieżąco dostawać informacje o nowych promocjach. 

Po przekroczeniu pewnej kwoty zamówienia oferujemy opcję darmowej dostawy. Wówczas koszty dostawy my pokrywamy, a klient nie płaci nic za dostarczenie mu produktów pod same drzwi. Warto zatem robić większe zamówienia, aby nie pokrywać dodatkowo kosztów transportu.

5. Pojemniki do wielokrotnego napełniania, czyli ekonomiczne systemy Press&Wash.

Zestawy montowane do ściany z wymiennymi pojemnikami do wielokrotnego napełnienia to nie tylko jeden z ostatnich proekologicznych trendów na rynku hotelarskim (dowiedz się więcej, jak zacząć wdrażanie zielonych rozwiązań dla hotelu >>). To też możliwość oferowania gościom stałego dostępu do wysokiej jakości kosmetyków w formie dozowników instalowanych w każdej łazience. Tego typu rozwiązania to strategia typu win-win. Goście mają stały dostęp do kosmetyków, personel sprzątający musi jedynie dbać o regularne napełnianie pojemników, a osoby zarządzające hotelem widzą realne oszczędności tego rozwiązania.

Proponujemy opakowania do uzupełniania z serii Dove dla hoteli:

- kremowy płyn do mycia rąk>> 

- kremowy płyn do mycia ciała>>

- szampon>> 

6. Produkty typu 2w1 – uniwersalne produkty 

Absolutne minimum, jakie warto zapewnić gościom w zakresie kosmetyków dla hoteli stanowi zestaw: mydło, żel pod prysznic i szampon. A gdyby zamiast dwóch osobnych produktów proponować jeden uniwersalny produkt typu 2w1 (żel do mycia ciała i szampon w jednym). Wiele serii kosmetyków hotelowych (np. Bashira czy SON Tea Neroli) proponują takie produkty, bez ubytku na jakości. Także w seriach produktów do uzupełniania dostępny jest Lux 2w1 – szampon do włosów i płyn do mycia ciała.

Przeczytaj też:

5 sposobów, jak zaoszczędzić na środkach chemicznych do czyszczenia>>

Leave a comment