W co wyposażyć pokoje hotelowe, aby zapewnić gościom wygodny pobyt? Po jakie produkty sięgnąć, aby podkreślić...
Bestsellery – 10 najlepiej sprzedających się kosmetyków hotelowych
W minionym kwartale największą popularnością cieszyły się kosmetyki i elementy galanterii hotelowej z serii ekonomicznych (Sense of Nature, Cloudy Bay) oraz z serii premium (Bashira).
10. Cloudy Bay – szampon w tubce 20 ml – dziesiątkę bestsellerów pierwszego kwartału 2016 roku otwiera jeden z najpopularniejszych produktów z linii ekonomicznej Cloudy Bay. Szampon w przezroczystej tubce o orzeźwiającej i energetyzującej nucie zapachowej, powstał przede wszystkim z myślą o osobach dynamicznych. W kosmetyki z tej serii warto wyposażyć hotele przyjmujące gości biznesowych, poszukujących szybkiego odświeżenia i zastrzyku energii. Stali klienci doceniają szampony w tubce za estetyczne opakowania i dużą wygodę stosowania.
9. Pure – mydełko w kartoniku 20 g – kolejne w naszym rankingu jest białe mydełko o wadze 20 g w estetycznym opakowaniu o minimalistycznym designie. Pure to jedna z nowych linii kosmetycznych w naszej ofercie, wprowadzona stosunkowo niedawno, a już ciesząca się dużą popularnością. Kosmetyki do hotelu z serii Pure mają charakterystyczny owocowy zapach z cytrusową odświeżającą nutą.
8. Sense of Nature – szampon z buteleczce 20 ml. Produkty z ekonomicznej serii kosmetyków hotelowych Sense of Nature są szczególnie wysoko cenione przez naszych klientów. To linia produktów dla hotelu inspirowanych naturą, skomponowanych z wysokiej jakości składników, w prostych i estetycznych opakowaniach. Kosmetyki o delikatnym odświeżającym i relaksującym zapachu, idealnie komponują się z niemal każdym pokojem i łazienką hotelową. Szampon w buteleczce jest wygodny i poręczny.
7. Green Olive – żel pod prysznic w buteleczce 35 ml. Linia standardowych kosmetyków hotelowych Green Olive powstała na bazie inspiracji dobroczynnymi właściwościami oliwek. To produkty o delikatnym relaksującym zapachu, kojarzące się ze spokojem i odprężeniem jak w najlepszym ośrodku spa. Klienci doceniają żele pod prysznic w odkręcanej buteleczce za estetyczne opakowania, wygodę stosowania i jego uniwersalność.
6. Bashira – szampon w saszetce 10 ml. Seria kosmetyków hotelowych klasy premium Bashira stosunkowo niedawno pojawiła się w naszej ofercie, a niektóre produkty z tej serii już zyskały swoich stałych klientów. Jednym z bestsellerów z tej serii jest szampon w niewielkiej saszetce do jednorazowego użycia. Bashira to inspirowana Orientem seria produktów dla hotelu o relaksującym karmelowym zapachu, kojarząca się z najlepszymi ośrodkami wellnes&spa.
5. Czyścik do butów w saszetce – w połowie naszego rankingu bestsellerów znalazł się produkt z oferty galanterii hotelowej. Czyściki do obuwia mogą być uniwersalne, z nadrukiem z konkretnej serii produktów hotelowych lub personalizowane według indywidualnego projektu klienta. Według opinii klientów chusteczki do czyszczenia obuwia są ważnym uzupełnieniem zestawu kosmetyków hotelowych oferowanych gościom.
4. Cloudy Bay – żel pod prysznic w tubce 20 ml. Kolejny produkt w naszym zestawieniu z ekonomicznej serii Cloudy Bay. Zgodnie z opinią użytkowników kosmetyki w tubce, szczególnie te używane pod prysznicem (żel, szampon), to wygodne rozwiązanie. Żel z linii Cloudy Bay to już kolejny produkt pakowany w tubki cieszący się dużą popularnością w naszym sklepie internetowym.
3. Sense of Nature – mydełko w folii 12 g. Mydełko to podstawa każdego zestawu kosmetyków hotelowych, a to z serii Sense of Nature cieszy się szczególną sympatią wśród naszych stałych klientów. Mydełko pakowane jest w wygodne uniwersalne foliowe opakowanie z nadrukiem (istnieje możliwość personalizacji).
2. Kubek jednorazowy w folii – na drugim miejscu naszej listy bestsellerów znalazł się produkt z oferty galanterii hotelowej. To prosty, ale estetycznie wykonany kubek plastikowy, zapakowany w folię w celu utrzymania wysokiego poziomu czystości. Wyposażenie pokojów hotelowych w jednorazowe kubki to wygodne rozwiązanie dla każdego obiektu, które w oczach klientów jest oznaką wysokiego standardu. Oferujemy możliwość wykonania nadruków z logotypem hotelu na jednorazowych kubkach z naszej oferty.
1. Sense of Nature – żel pod prysznic w buteleczce 20 ml. Na szczycie naszej listy bestsellerów w pierwszym kwartale 2016 roku znalazł się kolejny produkt z linii kosmetyków hotelowych Sense of Nature. Odświeżający i relaksujący żel pod prysznic w wygodnej odkręcanej buteleczce jest przez wielu naszych klientów uważany na podstawowy kosmetyk, który powinien być w podstawowym wyposażeniu każdej łazienki hotelowej.
Leave a comment