Ostatnie posty

4 powody, dla których warto zainwestować w zestawy kosmetyków hotelowych

Wyposażenie łazienek w kosmetyki hotelowe - niby drobnostka, a jednak ma ogromny wpływ na zadowolenie klienta z pobytu. Warto to wykorzystać, ponieważ niewielkim kosztem można zyskać bardzo dużo. Przedstawiamy 4 powody, dla których warto to robić.

1. To wygodne rozwiązanie dla odwiedzających. Goście to docenią, szczególnie ci, którzy przyjechali na krótki pobyt. Przygotowując się do kilkudniowej podróży, zwykle zabierają tylko to, co niezbędne. Szampon, mydło, pastę i szczoteczkę do zębów – to absolutne minimum, które znajdzie się w każdym bagażu. Klienci będą wdzięczni za wszystko, co pozwoli im zminimalizować wielkość bagażu. A w liniach kosmetyków i galanterii hotelowej dostępne są także – oprócz podstawowych preparatów: mydła, żelu pod prysznic, szamponu – także inne produkty: zestaw do golenia, balsam do ciała, igielnik, zestaw kosmetyczny, czyścik do butów. 

Klienci z chęcią wybiorą miejsca wyposażone w kosmetyki i produkty galanterii hotelowej, ponieważ wówczas nie muszą ich zabierać ze sobą. Jeśli natomiast obiekt przyjmuje gości na dłuższy pobyt, wówczas warto zainwestować w ekonomiczne zestawy kosmetyków i specjalne dozowniki gwarantujące stały dostęp do mydła i szamponu. To proste zestawy, w których do ściany łazienki montuje się pojemniki z dozownikiem (do uzupełniania przez personel z ekonomicznych opakowań zbiorczych) lub specjalne uchwyty, w których wymienia jest jedynie opakowania z preparatem (zwykle o pojemności 0,5 – 1 litra). 

2. Podniesienie standardu obiektu. Chociaż to się zmienia i wyposażenie łazienki hotelowej w podstawowe kosmetyki staje się standardem, to mimo wszystko w oczach odwiedzających obiekt, który oferuje swoim klientom zestawy kosmetyczne, jest postrzegany jako hotel lub pensjonat wysokiej klasy. Co więcej  - warto wybierać linie kosmetyczne spójne z charakterem obiektu oraz typem odwiedzających, np. dla ośrodków wypoczynkowych idealne będą linie kosmetyków o delikatnym zapachu, pozwalających na relaks i odpoczynek (np. seria Bashira).

3. Higiena i wygoda – małe poręczne opakowania, wygodne do jedno- lub kilkurazowego użycia. Kosmetyki z konkretnej linii charakteryzują się własną stylistyką i nowoczesnym designem, które łatwo wpasowują się w wystrój wnętrza łazienki lub pokoju hotelowego. Kosmetyki w małych opakowaniach są wygodne i pozwalają na zachowanie wysokiej higieny.

4. Budowanie wizerunku marki – pokoje i łazienki wyposażone w zestawy kosmetyków kojarzą się gościom z wysokim standardem. Co więcej – odwiedzający czasami zabierają „na pamiątkę” niewykorzystane kosmetyki, a to świetna okazja do tego, aby utrwalić im wizerunek marki hotelu lub pensjonatu już po tym, jak opuszczą nasz obiekt. O krok dalej idą kosmetyki z personalizowanymi opakowaniami. To linie kosmetyków, do których specjalnie zostały zaprojektowane opakowania z uwzględnieniem logotypu hotelu i jego stylistyki graficznej.

Wśród hotelarzy ciągle jeszcze pokutuje opinia, że stworzenie serii kosmetyków i galanterii hotelowej w firmowych opakowaniach wiąże się z wysokimi kosztami i jest opcją dostępną wyłącznie dla dużych obiektów. Nic bardziej mylnego – oferujemy możliwość personalizacji dowolnej partii kosmetyków za niewielką dopłatą (zwykle 10% wartości zamówienia) według przygotowanego specjalnie na potrzeby marki projektu graficznego. Zapakujemy kosmetyki z wybranej linii preparatów w spersonalizowane, estetycznie zaprojektowane opakowania z dedykowanym projektem graficznym.

Czy to się opłaca?

Z opinii naszych klientów wynika, że koszt inwestycji w kosmetyki hotelowe jest niewielki w stosunku do tego, ile można dzięki temu zyskać. Podniesienie standardu obiektu, zadowolenie i pozytywne wrażenia klientów po pobycie, chęć ponownej wizyty lub polecenie hotelu znajomym – to tylko kilka z wymienianych korzyści. Liczy się także duża wygoda ich stosowania, a przede wszystkim – zadowolenie odwiedzających. 

A ile to kosztuje? Trudno mówić o konkretnych liczbach – koszt zależy od rodzaju linii kosmetycznej (od ekonomicznych po premium), zamawianych produktów oraz wielkości zamówienia. Praktyka pokazuje, że warto także dopłacić za personalizację opakowań – koszt niewielki, a znacznie wpływa na odbiór produktów. Po szczegółowe informacje i wycenę warto zwrócić się do naszego Biura Obsługi Klienta (Kontakt>>).

Leave a comment