Ostatnie posty

Personalizacja kosmetyków hotelowych - czy warto?

 

Dodanie własnego logotypu na opakowaniach kosmetyków hotelowych to jeden z tych czynników, które zwracają uwagę na wyższy standard i dbałość o klienta. Czy personalizacja wpływa jedynie na wizerunek obiektu czy ma realny wpływ na opinię gości? Dlaczego warto zainwestować w spersonalizowane kosmetyki hotelowe? 

Jeszcze do niedawna panowała opinia, że na własną linię kosmetyków stać wyłącznie duże sieciowe hotele. Bo to droga inwestycja, bo wymaga stworzenia dedykowanych opakowań i projektów graficznych, bo trzeba zamówić od razu dużą partię produktów. Tak było kiedyś, ale teraz odbywa się to zupełnie inaczej.

Jakie produkty można personalizować?

Na czym można dodać własny logotyp? To przede wszystkim elementy wyposażenia i drobne jednorazowe produkty. Wśród wielorazowych produktów galanterii hotelowej najczęściej własną markę dodaje się na szlafrokach, ręcznikach, pościeli i filiżankach. Coś to stosunkowo droga inwestycja, to zwykle największe koszty ponosi się jednorazowo przy pierwszym zamówieniu. 

Trochę większe możliwości pojawiają się jednak w przypadku jednorazowego wyposażenia. Własna marka może pojawić się na:

  • kubkach jednorazowych – proste plastikowe kubki z możliwością nadruku, dostępne w opcji opakowanej w folię 
  • torebkach z cukrem, kawą lub herbatą, opakowania słodyczy (krówka, cukierek) – banalny, ale skuteczny pomysł na promocję marki; buduje miłe skojarzenia z hotelem
  • serwetkach i notesach, ołówkach i długopisach
  • jednorazowych kapciach hotelowych – goście chętnie zabierają je ze sobą po pobycie, pozwalają na dłuższy kontakt z marką
  • wieszakach i stojakach hotelowych – bardzo przydatne wyposażenie pokoju hotelowego i recepcji
  • różnych produktach kosmetycznych dla hotelu: szampon, żel do ciała, mydło, balsam, kosmetyk typu 2w1, zestaw kosmetyczny, czyściki do butów, itd. – to świetne miejsce na promocję marki. Każdy z gości korzysta z kosmetyków dostępnych w łazience, a wielu z nich zabiera je ze sobą. Skojarzenie z dobrymi kosmetykami z pewnością przyczyni się do budowania pozytywnej opinii o hotelu.

Personalizacja linii kosmetyków hotelowych

Dodanie własnej marki na produktach dla hoteli jest obecnie znacznie łatwiejsze niż kiedyś. Wystarczy znaleźć dobrego producenta kosmetyków dla hoteli i poprosić o listę linii kosmetycznych i produktów, które można personalizować. Teraz tylko pozostaje kwestia wyboru projektu opakowania z własnym logotypem i zamówienie odpowiedniej partii produktów. 

W naszym sklepie internetowym z kosmetykami dla hoteli oferujemy możliwość personalizacji niektórych linii kosmetycznych – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu poznania aktualnej listy serii kosmetycznych z możliwością dodania własnej marki. 

Po wyborze linii kosmetycznej dla wybranych produktów bezpłatnie przygotujemy projekt nadruku logo i dostosujemy kolorystykę opakowań do stylistyki marki. Gdy zamawiana jest minimalna partia produktów z logotypem w dwóch kolorach, wówczas nie doliczamy żadnych dodatkowych kosztów.

Minimalna liczba zamawianych produktów przy wykonaniu indywidualnych nadruków na poszczególnych produktach wynoszą:

  • wyroby etykietowane - 2 000 szt.
  • wyroby w opakowaniach kartonowych - 2 000 szt.
  • wyroby w opakowaniach foliowych - 10 000 szt.
  • kapcie, rękawice do obuwia - 200 szt.
  • zapałki - 2 500 szt.

Istnieje możliwość zamawiania mniejszej partii spersonalizowanych produktów, jednak wówczas zamawiający ponosi koszty przygotowalni.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, dajemy możliwość odbioru w ratach wymienionych minimalnych ilości zamówionych produktów. Można je odbierać partiami, jednak w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy.

Wykonujemy także niestandardowe nadruki na życzenie klienta. Takie projekty wymagają jednak niestandardowych projektów – prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów.

Własne logo na kosmetykach hotelowych - dlaczego warto?

  • Poprawa wizerunku – z opinii gości hotelowych wynika, że spersonalizowane elementy wyposażenia sprawiają, że hotel lub pensjonat są postrzegane jako obiekty o wysokim standardzie. Posiadanie własnej marki na linii kosmetycznej wiąże się z pewnym prestiżem, pozytywnie odbieranym przed klientów.
  • Utrwalenie marki – logotyp pojawiający się na różnych produktach zwiększa częstotliwość kontaktu z marką, co sprzyja utrwaleniu marki i wizerunku. Goście chętnie wracają w miejsca, które znają. Łatwiej też polecać obiekty, które są dobrze znane. Co więcej, niektóre produkty, szczególnie te jednorazowe, goście zabierają ze sobą po wyjeździe. A to świetne nośniki do popularyzacji i promocji marki także poza hotelem.

Jest jeszcze jedna, dosyć nieoczywista, zaleta dodania logotypu na własnych produktach. Takie „podpisanie” produktów zniechęca gości do „przypadkowego” zabierania produktów ze sobą po pobycie. 

Personalizacja produktów daje możliwość promocji marki i utrwalenia jej wizerunku relatywnie niewielkim kosztem, a w oczach klientów podnosi standard wyposażenia pokoju hotelowego. 

Zachęcamy do kontaktu i wyceny dodania własnych nadruków na kosmetykach hotelowych>> 

Leave a comment