W co wyposażyć pokoje hotelowe, aby zapewnić gościom wygodny pobyt? Po jakie produkty sięgnąć, aby podkreślić...
Kosmetyki hotelowe – postaw na minimalizm i elegancję
Kosmetyki i elementy galanterii, które hotel lub pensjonat oferuje swoim gościom, towarzyszą im przez cały pobyt. Dobrej jakości kosmetyki mają wpływ na ich dobre samopoczucie, często pozwalają na chwilę odprężenia i komfortu. Dlatego należy starannie dobrać linie kosmetyczne nie tylko do specyfiki hotelu, ale także do upodobań gości. Przede wszystkim jednak warto postawić na prostotę i minimalizm.
Bo mniej znaczy więcej!
Ozdobne, świecące i wymyślne opakowania kosmetyków to już przeszłość. Obecnie panującym trendem jest dążenie do uproszczenia i minimalizacji, do prostych form i oszczędnej szaty graficznej. Minimalizm to obecnie wiodący trend w architekturze, który stawia na przestronność, spokój i harmonię – jeszcze do niedawna kojarzony zwykle ze Skandynawią i z surowymi przestronnymi wnętrzami. Obecnie coraz częściej pojęcie minimalizmu używane jest w kontekście projektowania prostych, ale eleganckich form i grafik. Moda na prostotę widoczna jest już także w wystroju pokojów hotelowych i ich wyposażeniu. Proste formy, stonowane kolory, dyskretne oświetlenie – klasyka połączona z prostotą kojarzy się z luksusem i wyrafinowaniem.
Minimalistyczna szata graficzna oraz proste, ale dobrej jakości opakowania kosmetyków hotelowych dają wrażenie dyskretnej elegancji. Mają także wpływ na postrzeganie hostelu lub pensjonatu – podnoszą jego standard w oczach gości. Eleganckie proste formy kojarzą się z luksusem. Dobry design opakowań i ich przemyślana szata graficzna to także dobry sposób na promocję hotelu. Jeszcze o krok dalej idzie personalizowanie kosmetyków hotelowych. Na czym ono polega?
Kosmetyki dla gości z logotypem hotelu
Personalizacja kosmetyków i elementów galanterii hotelowej podnosi prestiż hotelu lub pensjonatu. Przygotowanie kosmetyków firmowanych logotypem hotelu, w opakowaniach spójnych z kolorystyką i charakterem wystroju wnętrz obiektu, nadaje im wyjątkowego charakteru. To nie tylko promowanie marki własnej hotelu, to sposób na przekonanie gości do ponownej wizyty. Dobre kosmetyki kojarzące się z konkretną marką hotelu lub pensjonatu pozwolą zachować wspomnienia o gościnności i przyjemnym pobycie.
Sprawdź, jak wykorzystać kosmetyki hotelowe do zachęcenia gości do ponownej wizyty >>
Wbrew pozorom wyposażenie hotelu lub pensjonatu w serie kosmetyków z indywidualnym nadrukiem to bardzo proste zadanie. Wystarczy wysłać do nas logotyp, a graficy bezpłatnie przygotują projekty opakowań w kolorystyce spójnej z identyfikacją wizualną marki. Kosmetyki i elementy galanterii hotelowej z indywidualnym nadrukiem jesteśmy w stanie przygotować dla każdej ilości produktów, dzięki czemu niemal każdy obiekt może je udostępnić swoim gościom. Dokładne warunki współpracy w zakresie zamówienia spersonalizowanych produktów dostępne są na tej stronie [ >>]
Dlaczego warto wybrać kosmetyki klasy premium?
Pamiętajmy jednak o jednej – bardzo ważnej – kwestii. Elegancki i minimalistyczny wygląd opakowań jest obietnicą wysokiej jakości kosmetyków wewnątrz. Dlatego troszcząc się o profesjonalny wygląd opakowań, warto pomyśleć przede wszystkim o doborze dobrej jakości preparatów: szamponu, żelu pod prysznic, balsamu itd. Wprawią one gości w dobry nastrój, pozwolą się odprężyć, odświeżyć i zrelaksować. Inwestycja w kosmetyki hotelowe klasy premium to stosunkowo niewielki koszt, a może w dużej mierze przyczynić się do pozytywnej opinii odwiedzających i skłonić ich do ponownej wizyty.
Kosmetyki i elementy galanterii hotelowej warto dobierać pod kątem gości, którzy odwiedzają hotel lub pensjonat. Co to dokładnie znaczy? Dla hotelu przyjmującego gości biznesowych, organizującego szkolenia, konferencje, spotkania biznesowe, lepiej wybierać linie kosmetyczne o neutralnych zapachach, o szybkim działaniu, lekko pobudzające, delikatnie perfumowane (np. linia kosmetyków Hermitage). Tego rodzaju produkty pozwalają na szybkie odświeżenie i odprężenie – są idealne dla ludzi aktywnych i dynamicznych, poprawiają nastrój po ciężkim dniu. Z kolei w pensjonatach i hotelach dla gości podróżujących w celach turystycznych, dla rodzin z dziećmi – ogólnie w miejscach kojarzonych z wypoczynkiem – warto postawić na linie kosmetyczne kojarzone z ośrodkami spa (np. seria kosmetyków Bashira). Ich właściwości aromaterapeutyczne - lekko słodkie lub korzenne zapachy oraz głęboko nawilżające właściwości pozwolą gościom na relaks i wypoczynek oraz wprawią ich w dobre samopoczucie.
Podsumowując - obecnie panującym trendem w wystroju wnętrz hotelowych jest prostota i minimalizm. Stylistyka ta obowiązuje także przy projektowaniu opakowań do kosmetyków hotelowych. Warto wybierać wysokiej jakości kosmetyki w opakowaniach o minimalistycznej szacie graficznej, co więcej – można je personalizować i w ten sposób promować markę hotelu. Ważne są jednak nie tylko opakowania, ale także wysoka jakość produktów, dlatego polecamy inwestycję w kosmetyki hotelowe klasy premium.
Leave a comment