W co wyposażyć pokoje hotelowe, aby zapewnić gościom wygodny pobyt? Po jakie produkty sięgnąć, aby podkreślić...
Kosmetyki i galanteria hotelowa – które produkty można personalizować?
Obecnie panującym trendem przy projektowaniu wystroju pokojów hotelowych jest prostota i minimalizm. Proste formy, elegancka i oszczędna szata graficzna, stonowana kolorystyka dają wrażenie luksusu, pozwalają gościom zrelaksować się i wyciszyć. Ta minimalistyczna stylistyka przekłada się także na wygląd drobnych elementów wyposażenia pokojów w hotelach lub pensjonatach, na design galanterii hotelowej i opakowań kosmetyków.
więcej na ten temat: Kosmetyki hotelowe - postaw na minimalizm i elegancję >>
Pamiętajmy, że właśnie te drobne elementy wyposażenia pokojów, towarzyszą gościom przez cały ich pobyt. I to dlatego właśnie one mają ogromny wpływ na wrażenie i opinię klientów o konkretnym obiekcie, a co za tym idzie – na chęć powrotu lub polecenie hotelu lub pensjonatu innym osobom.
Gdzie warto pokazać markę?
Diabeł tkwi w szczegółach i wiedzą o tym doskonale osoby zarządzające hotelem. Ręczniki, szlafroki, kapcie, pościel, papeteria, kosmetyki, wieszaki - z elementami galanterii i z kosmetykami hotelowymi goście mają ciągłą styczność. I to właśnie one mogą przekazać wiele informacji o marce. Ich jakość, wygoda użytkowania, a także wygląd czasami więcej mówią o hotelu niż niejeden folder reklamowy. Z tego też powodu producenci i dystrybutorzy galanterii i kosmetyków hotelowych oferują możliwość nadruku logotypu marki na produktach. To nie tylko dyskretne przypomnienie o marce, ale także utrwalenie informacji o hotelu.
Informację o marce można „przemycić” wszędzie – poczynając od wielkiego logotypu w recepcji hotelu, a kończąc na drobnych elementach wyposażenia i przede wszystkim – na opakowaniach kosmetyków hotelowych, np.: na opakowaniu:, mydła, szamponu, balsamu do ciała, żelu pod prysznic, zestawu kosmetycznego, zestawu do golenia i mycia zębów, czepka kąpielowego, zestawu do szycia. Pamiętajmy jednak, aby personalizację produktów robić z umiarem, aby goście nie czuli się przytłoczeni informacjami.
Po co personalizować? I jak to zrobić?
Kosmetyki i elementy galanterii hotelowej firmowane logotypem hotelu, w estetycznych opakowaniach spójnych z kolorystyką i stylistyką wnętrz obiektu, nadają mu wyjątkowego charakteru i podnoszę jego prestiż w oczach klientów. Personalizacja to przede wszystkim sposób na utrwalenie pozytywnego wizerunku marki w pamięci gości, sposób na przekonanie ich do ponownej wizyty lub na polecenie obiektu znajomym. Pamiętajmy także, że po personalizowanych kosmetykach goście oczekują wysokiej jakości kosmetyków, dlatego do produktów firmowanych własną marką warto wybierać kosmetyki hotelowe klasy premium (np. serie produktów Hermitage lub Bashira).
To, że hotel lub pensjonat proponują swoim gościom produkty firmowane swoim logotypem, w zdecydowanej większości przypadków nie oznacza, że obiekt posiada własną linię kosmetyków lub galanterii hotelowej. To producenci wyposażenia pokojów hotelowych proponują usługę personalizacji wybranych produktów. Zapraszamy naszych Klientów do skorzystania z możliwości stworzenia linii kosmetyków z indywidualnym nadrukiem. W pierwszym kroku należy wysłać do nas logotyp, a nasi graficy bezpłatnie przygotują projekty opakowań w stylistyce i kolorystyce spójnej z identyfikacją wizualną hotelu lub pensjonatu. Personalizujemy nawet małe partie kosmetyków i elementów galanterii hotelowej – jesteśmy w stanie przygotować je dla każdej wielkości zamówienia, dzięki czemu nawet niewielkie obiekty mogą oferować je swoim gościom. Szczegółowe warunki zamówień personalizowanych produktów dostępne są na stronie O Firmie (tutaj >>). Koszt kosmetyków z indywidualnym nadrukiem jest nieco wyższy (maksymalnie dodatkowo 10% wartości zamówienia) niż w przypadku zakupu „zwykłych” produktów, oczywiście cena jest zależna od: rodzaju wybranych kosmetyków, liczby zakupionych produktów, wielkości partii i skomplikowania projektu graficznego.
Gdzie jeszcze można pokazać markę?
Ciekawym pomysłem są materiałowe torby wielokrotnego użytku, z których goście mogą korzystać jeszcze przez długi czas po wizycie w hotelu, np. podczas zakupów. To trafiony wybór pod warunkiem, że tego rodzaju wyrób wpisuje się w wizerunek obiektu – np. dla agroturystycznego pensjonatu w małej miejscowości wypoczynkowej, ale niekoniecznie dla dużego hotelu w centrum miasta, który przyjmuje głównie gości biznesowych.
Z personalizacją produktów warto wyjść także poza pokoje hotelowe. Najlepszym tego przykładem są leżaki i meble wypoczynkowe z nadrukiem hotelu lub pensjonatu. To idealne miejsce na przemycenie pozytywnych skojarzeń z obiektem – po chwili odpoczynku i relaksu goście zachowają miłe wspomnienia związane z konkretną marką. Innym ciekawym pomysłem jest pokazanie logotypu i informacji o hotelu na rowerach, jeśli obiekt dysponuje własną wypożyczalnią jednośladów. Co więcej – goście poruszający się personalizowanymi rowerami po okolicy robią hotelowi darmową reklamę.
fot. własne - przykłady personalizowanych serii kosmetyków hotelowych
Leave a comment