W co wyposażyć pokoje hotelowe, aby zapewnić gościom wygodny pobyt? Po jakie produkty sięgnąć, aby podkreślić...
5 sposobów, jak zaoszczędzić na środkach chemicznych do czyszczenia
Środki czystości w hotelach to jedna z istotnych pozycji na liście stałych kosztów. W hotelu, hotelu czy pensjonacie musi być czysto, dlatego warto sięgać po preparaty do czyszczenia dobrej jakości. Ale to kosztuje. Podpowiadamy, jak wydawać mniej na hotelowe środki czystości jednocześnie zachowując ich wysoką jakość.
Czystość i wysoka higiena to podstawowe kryteria wyboru miejsca na pobyt. Co więcej, jakość obsługi i dbałość o wyposażenie pokojów i łazienek hotelowych mają duży wpływ na opinię gości o pobycie. Każda osoba zarządzająca obiektem zdaje sobie sprawę, jak ważny jest wybór odpowiednich środków czystości dla hotelu i wdrożenie procedur sprzątania pozwalających na utrzymanie wysokiego poziomu higieny. Jednak profesjonalne, dobrej jakości preparaty do czyszczenia kosztują. Podpowiadamy, jak wydawać mniej na środki do sprzątania dla hotelu, zachowując wysoki standard czystości.
Kupuj środki chemii profesjonalnej
Czym różnią się profesjonalne środki czystości od tych „zwykłych”? Przede wszystkim składem: mają bardziej skoncentrowane substancje aktywne. Są bardziej wydajne i skuteczniejsze w działaniu. Mniejsza ilość środka czyszczącego z powodzeniem czyści nawet trudne zabrudzenia. Pozwalają czyścić szybciej i sprawniej, a do tego z wykorzystaniem mniejszej ilości preparatu. Co w praktyce przekłada się na prostą kalkulację: ta sama ilość preparatu, co w przypadku „zwykłego” produktu, starcza na dłużej, co daje realne oszczędności.
Stosując profesjonalne preparaty czyszczące możemy być pewni ich skuteczności i wysokiej wydajności. Co więcej, środki chemii profesjonalnej posiadają dokumenty potwierdzające ich bezpieczne stosowanie w obiektach publicznych.
Kupuj koncentraty w większych ekonomicznych opakowaniach
Wiele środków do czyszczenia (np. płyny do czyszczenia podłogi, uniwersalne płyny do mycia powierzchni) jest dostępnych w formie koncentratów do samodzielnego przygotowania roztworu roboczego. Co więcej, można je kupić w dużych ekonomicznych opakowaniach, np. po 5 litrów. Kupując jedno lub kilka ekonomicznych opakowań skoncentrowanego środkach czyszczącego zamiast wielu małych opakowań gotowych preparatów, oszczędzamy nie tylko na samym produkcie, ale także na kosztach transportu i magazynowania. Skoncentrowane środki chemii hotelowej kupujemy rzadziej, odpada więc też czas potrzebny na przygotowanie i realizację zamówień.
To też opcja korzystna pod kątem ekologicznym. Mniej opakowań to mniej śmieci, co nie pozostaje bez znaczenia dla środowiska. A goście hotelowi coraz częściej są wyczuleni także pod tych kątem.
Kupuj specjalistyczne preparaty do czyszczenia
Wiele preparatów ma dosyć uniwersalne zastosowanie i można nimi czyścić różne powierzchnie: płytki, podłogi, emaliowaną armaturę, lustra itd. Ale istnieje grupa specjalistycznych środków do czyszczenia, np. skóry, mebli czy drewna. Specjalny rodzaj materiału lub powierzchni wymaga specjalnego traktowania. Warto pamiętać, że środki o konkretnym przeznaczeniu zawierają składniki, które nie tylko pozwalają na skuteczne usunięcie zabrudzeń z dedykowanego rodzaju powierzchni, ale także pielęgnują ją. Dzięki temu łatwo można wyczyścić zabrudzenia bez szkody dla mebla czy tapicerki. Co więcej, składniki pielęgnujące i konserwujące pozwalają na dłużej zachować piękny i schludny wygląd nawierzchni.
Kupuj od producenta
Robiąc zamówienia „u źródła” mamy szansę kupić taniej. Szczególnie przy większej partii zamówienia zawsze można negocjować cenę. Producent środków czystości dla hoteli często prowadzi także dystrybucję detaliczną. Przy regularnych zamówieniach daje to szansę na uzyskanie rabatów dla stałych klientów. Dla naszych klientów mamy stosunkowo niskie minimalne ilości sztuk do zamówienia, często limit stanowi liczba pojedynczych produktów w opakowaniu zbiorczym. W większości przypadków można zamówić pojedyncze opakowanie.
Rób większe zapasy
Prowadząc już od pewnego czasu hotel lub pensjonat bez problemu jesteśmy w stanie oszacować, jakie jest zużycie poszczególnych środków czystości: ile potrzeba miesięcznie płynu do podłóg, ale ile środka do dezynfekcji wc. Uzbrojeni w taką wiedzę możemy robić zamówienia środków czystości rzadziej, np. nie co miesiąc, ale raz na kwartał lub nawet raz na pół roku, jeśli tylko dysponujemy odpowiednią przestrzenią do ich przechowywania. To daje oszczędności na transporcie, a do tego przy większej partii zamówienia łatwiej uzyskać rabat od sprzedawcy.
Co pewien czas w naszym sklepie internetowym z kosmetykami i chemią dla hoteli pojawiają się akcje promocyjne, wyprzedaże i kupony na darmową dostawę przy zamówieniu za określoną kwotę. To dodatkowa szansa na oszczędności. Warto co jakiś czas zaglądać na naszą stronę oraz zapisać się i śledzić informacje w wysyłanych przez nas newsletterach. A dla naszych stałych klientów przygotowujemy co pewien czas specjalne akcje promocyjne.
Leave a comment