Ostatnie posty

Jak umilić gościom pobyt w hotelu – szczegóły, o które warto zadbać!

Bileciki i drobne upominki powitalne

Dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Dlatego warto zastanowić się, jak już na początku pobytu wywołać pozytywne skojarzenia właśnie przybyłych gości hotelowych. Sprawdzonym sposobem są bileciki z miłymi słowami powitania od menedżera hotelu oraz drobne upominki. Warto przygotować miłą treść i osobiście podpisać się pod nią. Przeczytanie takiej spersonalizowanej karty powitalnej tuż po wejściu do pokoju (np. po długiej podróży) z pewnością wywoła miłe skojarzenia. Ważne, aby bileciki były dyskretne i nienachalne, sprawdza się także dołączenie do nich drobnego upominku. W zależności od rodzaju hotelu oraz terminu wizyty (zwróćmy uwagę, czy to okres świąteczny lub wakacyjny urlop) warto odpowiednio dopasować podarunki. Pamiętajmy, że lepiej dać mniejszy prezent, a dobrej jakości. Prezenty powitalne to stosunkowo niewielki koszt, a mogą sprawić, że klienci chętniej będą wracać w tak gościnne progi. Oto kilka podpowiedzi:

> Pralinki, czekoladki, drobne słodycze. To uniwersalny prezent dla każdego klienta. Słodkości najlepiej zapakować w drobne paczuszki, nawiązujące do stylistyki hotelu oraz rodzaju wizyty – w okresie świątecznym dodajmy małego mikołajka, przy świętach wielkanocnych – jajeczko z czekolady. 

> Wyborna herbata lub kawa. Niewielkie saszetki z wysokiej jakości kawą lub herbatą to opcja, która zdecydowanie pomoże w stworzeniu miłej atmosfery. Goście mogą ją wypić na miejscu lub zabrać do domu. Warto także pokusić się o personalizowane opakowania do tych produktów.

> Zestaw kosmetyków hotelowych. Oprócz podstawowego zestawu (mydło, szampon, żel do mycia ciała), który czeka przygotowany w łazience hotelowej, warto obdarować gości kosmetykami, które pozwolą im na chwilę relaksu, np. perfumowanym balsamem do ciała (np. z serii premium Bashira>>) lub odżywką do włosów (np. z serii Bashira w buteleczce>>). Z opinii naszych partnerów wynika, że kosmetyki hotelowe w spersonalizowanych opakowaniach mają dodatkową wartość w budowaniu profesjonalnego wizerunku hotelu lub pensjonatu. Goście postrzegają obiekty, które firmują swoim logotypem opakowania serii kosmetycznych, jako te o wyższym standardzie. Koszt personalizacji kosmetyków dla hoteli jest tylko nieznacznie wyższy od standardowych opakowań, można zamawiać już niewielkie partie kosmetyków i odbierać je w kilku transzach w kilkutygodniowych odstępach. Co więcej – nasi graficy przygotują projekty opakować zgodne z kolorystyką i stylistyką hotelu. 

Dowiedz się więcej z artykułu: Kosmetyki i galanteria hotelowa – które produkty można personalizować?>>

Więcej o personalizacji produktów TUTAJ>>

> Produkty regionalne. Z pewnością jest coś, z czego słynie hotel lub jego okolica (np. słoiczek wyśmienitych konfitur lub rękodzieło od lokalnych wytwórców). Dołączmy do tego niewielką kartę informacyjną o produkcie lub jego historii, zainteresujmy gości lokalnym dziedzictwem i wydarzeniami. 

> Zaproszenie do restauracji hotelowej lub kupon z rabatem do strefy spa. Dla hotelu to świetna promocja dodatkowych usług hotelu, dla gości – możliwość ich wypróbowania w niższych cenach. Aby taka oferta była atrakcyjna i rzeczywiście skłoniła gości do skorzystania z niej, warto dać na początek duży rabat, np. pierwszy masaż relaksacyjny w gabinecie odnowy biologicznej za 50% ceny wyjściowej. A kto już raz spróbuje, z pewnością skorzysta ponownie.

Zadbajmy o dzieci

Wśród odwiedzających hotele i pensjonaty coraz liczniejszą grupą są rodziny z dziećmi. Zadbajmy także o ich dobre samopoczucie. Niemal obowiązkową pozycją na liście hoteli przyjaznych dzieciom jest kącik lub osobna sala zabaw, gdzie maluchy mogą dokazywać, dając w ten sposób chwilę wytchnienia rodzicom i nie przeszkadzając innym gościom hotelowym. Warto przygotować także pokoje hotelowe na wizytę najmłodszych. Kosmetyki hotelowe dedykowane dla dzieci (np. żel 2w1 dla dzieci>>), kapcie, szlafrok w dziecięce wzory, malowanki, kredki, drobne gry i zabawki. Taki mały zestaw może być na wyposażeniu każdego pokoju lub wydawany podczas meldunku w recepcji. 

Tutaj dowiesz się więcej o zestawach kosmetyków i produktów hotelowych dla dzieci>>

Przyjemny klimat

Zapach, kolory, ogólne stylistyka pokoju, drobne szczegóły wyposażenia – są pewne aspekty pobytu w pokoju hotelowym, z których goście nie zdają sobie wprost sprawy, a które działają na nich niejako podświadomie. Przyjemny zapach pozwala się odprężyć, jasne, dobrze oświetlone pokoje, czyste okna – dają poczucie komfortu i przestrzeni, uspokajające kolory, dyskretne ozdoby – stwarzają domową atmosferę. Oto dwa proste sposoby na stworzenie przyjemnego klimatu w pokoju:

> Świeże kwiaty. Opcja polecana szczególnie latem, mogą to być kwiaty cięte lub doniczkowe. Cieszą oczy i nadają przyjemny zapach w pomieszczeniach.

> Odświeżacze powietrza. To niejako alternatywa dla kwiatów, znacznie wygodniejsza. Przyjemny aromat w pokojach i łazienkach hotelowych można utrzymywać dzięki stosowaniu odświeżaczy przy każdym sprzątaniu pokoju lub zainstalować automatyczne urządzenia, które same do pewien czas dozują odświeżacz.

Sprawdź ofertę odświeżaczy powietrza TUTAJ>>

fot. Elizabeth Greene, flickr.com, creative commons licence

Posty :: Promocja hotelu

Leave a comment