Ostatnie posty

Najlepiej sprzedające się kosmetyki hotelowe w pierwszym półroczu 2016

W drugim kwartale 2016 roku w ofercie naszego sklepu z kosmetykami hotelowymi pojawiło się sporo nowości – m.in. kosmetyki typu 2w1 w kilku liniach kosmetycznych. Na liście bestsellerów wciąż utrzymują się produkty z serii ekonomicznych i standardowych, nie słabnącą popularnością cieszy się także seria kosmetyków premium dla hotelu – Bashira. Jakie jeszcze produkty znalazły się w naszym zestawieniu?

10. Balsam do ciała Bashira 35 ml – pierwszą dziesiątkę bestsellerów pierwszego półrocza 2016 roku w sklepie wszystko-do-hotelu.pl otwiera balsam w wygodnej buteleczce z linii premium. Ten delikatny balsam przyjemnie nawilża i koi podrażnioną i zmęczoną skórę. Kompozycja zapachowa inspirowana orientem na bazie karmelu pozwala na relaks i wyciszenie jak w ośrodku spa. Kliencie doceniają ten produkt za jakość i możliwość personalizacji linii.

więcej o personalizacji produktów tutaj >> 

9. Szampon do włosów i płyn do mycia ciała Lux 2w1 to uniwersalny produkt wykorzystywany w systemach Press&Wash. Łagodny, kremowy, nawilża i pielęgnuje skórę, o delikatnym zapachu. Sprzedawany pojedynczo w opakowaniach o pojemności 300 ml, stanowi ekonomiczną i wygodną opcję do wyposażenia łazienek dla hoteli, hosteli i pensjonatów. Klienci doceniają ten produkt za uniwersalność zastosowania (połączenie płynu do mycia ciała i szamponu) i wygodne, ekonomiczne opakowanie. 

8. Żel w buteleczce Sense of Nature (SON) 20 ml to jeden z najpopularniejszych produktów w naszej ofercie. Żel do mycia ciała z linii ekonomicznej kosmetyków dla hotelu Sense of Nature jest ceniony za: wygodne buteleczki, uniwersalny design świetnie komponujący się z niemal każdym wystrojem łazienki hotelowej oraz szeroką możliwość personalizacji tej linii.

7. Mydełko w folii Cloudy Bay (CB) 12 g – małe, kompaktowe, wygodne, będące podstawą wielu zestawów kosmetyków. Małe mydełko pakowane w folię z ekonomicznej linii kosmetyków dla hotelu Cloudy Bay to uniwersalny produkt z możliwością personalizacji nadruków.

6. Szampon do włosów Green Olive 35 ml to popularny wśród naszych klientów szampon w małej poręcznej buteleczce z serii standardowej Green Olive. Ta linia kosmetyków hotelowych inspirowana naturalnymi dobroczynnymi właściwościami oliwek, świetnie trafia w gusta wielu gości hotelowych. Delikatny kosmetyk, o przyjemnym zapachu, dobrze myje i pielęgnuje włosy.

5. Żel pod prysznic Green Olive 35 ml - kolejny produkt z serii standardowej, często kupowany w komplecie z szamponem do włosów Green Olive (poz. 6 w naszym rankingu). Ta linia kosmetyków inspirowana naturą świetnie sprawdza się w hotelach, pensjonatach i hostelach. Klienci doceniają produkty dla hotelu z serii Green Olive za uniwersalność i łatwość komponowania się z wyposażeniem łazienek hotelowych.

4. Żel od prysznic i szampon Bashira 2w1 35 ml - ten nowy produkt w naszej ofercie okazał się strzałem w dziesiątkę. Produkt 2w1 łączący właściwości szamponu i żelu do mycia ciała pod prysznic z linii premium kosmetyków hotelowych Bashira to bardzo ekonomiczne rozwiązanie dla obiektów, które chciałyby swoim gościom podarować najlepszej jakości kosmetyki. 

więcej o produktach 2w1 w naszej ofercie tutaj>> 

3. Zakryte kapcie flizelinowe – jednorazowe kapcie wykonane z wysokiej jakości flizeliny pozwalają gościom poczuć się komfortowo. Przeznaczone przede wszystkim dla ośrodków odnowy biologicznej i spa, świetnie sprawdzają się także w hotelach i pensjonatach. Klienci bardzo sobie cenią możliwość personalizacji tego produktu.

2. Stojak na bagaż  – podstawowy element wyposażenia każdego obiektu hotelowego z oferty galanterii hotelowej, to drugi w naszym rankingu ostatniego półrocza produkt, cieszący się dużą popularności. Prosty, funkcjonalny, stabilny, idealnie komponujący się z wyposażeniem recepcji lub pokoju hotelowego. Polecany przez naszych klientów.

1. Żel w tubce Cloudy Bay 20 ml to produkt od dawna utrzymujący się w rankingu bestsellerów sklepu wszystko-do-hotelu.pl. To kosmetyk ekonomiczny, w dobrej cenie, do tego doceniany za uniwersalność zastosowania, dobrą jakość i bardzo wygodne opakowanie. Dodatkowo żel w tubce można personalizować marką własnego obiektu. 

Leave a comment