W co wyposażyć pokoje hotelowe, aby zapewnić gościom wygodny pobyt? Po jakie produkty sięgnąć, aby podkreślić...
Wyposażenie hoteli - TOP10 najlepiej sprzedających się produktów w 2016 roku
W pierwszej dziesiątce bestsellerów 2016 roku dominują podstawowe produkty do wyposażenia łazienek hotelowych z serii standardowych (np. Green Olive>>) i ekonomicznych (np. Sense of Nature>>, Cloudy Bay>>). Dużą popularnością cieszą się także kosmetyki hotelowe z serii premium Bashira. W TOP10 pojawiły się żele do mycia ciała, mydełka, szampony oraz produkty 2w1, a spośród elementów galanterii hotelowej i wyposażenia: jednorazowe kapcie i kubki, stojak na bagaż oraz informator łazienkowy.
10. Kapcie zakryte flizelinowe>> – to wygodne jednorazowe kapcie dla gości hotelowych, to podstawowy produkt na wyposażeniu pokojów i łazienek hotelowych. Wyprodukowane z wysokiej jakości flizeliny, kupowany przez hotele, pensjonaty, ośrodki spa, gabinety kosmetyczne i odnowy biologicznej. Produkt z możliwością personalizacji (nadruku logotypu).
9. Informator łazienkowy>> – dwujęzyczny (po polsku i po angielsku) prosty w formie informator łazienkowy. Z treści goście hotelowi dowiadują się, jak postępować z ręcznikami, aby chronić środowisko naturalne. Elegancki kartonik powinien być na wyposażeniu każdej łazienki hotelowej.
8. Stojak na bagaż>> – bardzo wygodny, choć niepozorny element wyposażenia recepcji i pokojów hotelowych. Z opinii klientów wynika, że szczególnie przydaje się przy stanowiskach recepcji oraz przy windach. Prosty, poręczny i estetyczny.
7. Cloudy Bay (CB) - Szampon w saszetce 10 ml>> – szampon do włosów z jednej z najpopularniejszych linii kosmetyków hotelowych, zapakowany w poręczną saszetkę, w idealnej porcji na jednorazową aplikację. Delikatnie myje i pielęgnuje włosy, o delikatnym odświeżającym zapachu. Proponujemy możliwość personalizacji kosmetyków z serii Cloudy Bay.
6. BASHIRA Żel pod prysznic 35 ml>> – to jeden z dwóch produktów z serii premium w TOP10 naszego zestawienia. Linia kosmetyków hotelowych Bashira to seria inspirowana orientem, o lekko słodkawym, delikatnym zapachu, kojarzona z relaksem i komfortem. Idealna dla ośrodków spa i hoteli stawiających na wypoczynek. Żel do mycia ciała Bashira jest dostępny w estetycznych, eleganckich buteleczkach o pojemności 35 ml, z możliwością personalizacji opakowań.
5. Sense of Nature (SON) - Mydełko w folii 12 g>> – pierwszą piątkę otwiera podstawowy kosmetyk do mycia ciała z jednej z najpopularniejszych ekonomicznych serii kosmetyków hotelowych w naszej ofercie. Estetycznie opakowane mydełko o delikatnej nucie zapachowej, stworzone z najwyższej jakości składników, z pewnością trafi w gusta każdego gościa hotelowego.
4. Kubek jednorazowy w folii>> – napoje i naczynia do dyspozycji gości są już standardem w niemal każdym hotelu lub pensjonacie. Jednorazowe kubki zapakowane w folię dla zachowania idealnej czystości to przede wszystkim wygodne rozwiązanie dla personelu hotelowego, ponieważ eliminuje potrzebę każdorazowego mycia naczyń. Nie ma także obawy, że szklanki potłuką się lub stracą swój estetyczny wygląd. Proponujemy możliwość personalizacji plastikowych kubków.
3. Green Olive (GO) - Żel pod prysznic 35 ml>> – pierwszą trójkę na podium naszych bestsellerów 2016 roku otwiera żel do mycia ciała z popularnej serii kosmetyków hotelowych Green Olive, inspirowanej naturalnymi dobroczynnymi właściwościami oliwek. Żel pod prysznic w estetycznej minimalistycznej buteleczce o pojemności 35 ml, delikatnie myje i pielęgnuje skórę. Ma delikatny i subtelny zapach.
2. BASHIRA 2w1 35 ml>> – drugie miejsce zajmuje uniwersalny kosmetyk z serii premium – połączenie żelu do mycia ciała i szamponu 2w1. Wysokiej jakości składniki i szerokie zastosowanie tego produktu spowodowały jego ogromną popularność wśród naszych klientów. Opakowany w estetyczną buteleczkę o pojemności 35 ml z możliwością personalizacji nadruków.
1. Cloudy Bay (CB) - Żel w tubce 20 ml>> – na podium naszego rankingu najlepiej sprzedających się produktów dla hotelu w 2016 roku znalazł się żel do mycia ciała z serii Cloudy Bay w poręcznej tubce o pojemności 20 ml. Klienci doceniają ten produkt za uniwersalność zastosowania, skuteczność, miły zapach i stosunkowo niewielką cenę. Dzięki prostym minimalistycznym opakowaniom z możliwością personalizacji nadruków, kosmetyk ten świetnie komponuje się z wystrojem niemal każdej łazienki hotelowej.
Leave a comment