Ostatnie posty

Jak prezentować kosmetyki w hotelowej łazience?

W jaki sposób prezentować kosmetyki w łazience hotelowej? Co zrobić, by podnieść rangę wyposażenia, jednocześnie nie powodując znacznego podwyższenia się wydatków na ten cel? Tak naprawdę możliwości jest tak wiele, że bez trudu znaleźć można odpowiednią dla siebie opcję. Jakie zatem kosmetyki wybrać i w jaki sposób je ustawić?


Jakość ma znaczenie


Na początek kwestia najważniejsza: nawet, jeśli zaprezentujesz kosmetyki w hotelowej łazience najpiękniej, jak to możliwe i wybierzesz najpiękniejsze opakowania – jeżeli preparaty nie będą prezentowały sobą dobrej jakości… cały wysiłek na nic. Z drugiej strony, wysokiej klasy kosmetyki mogą Ci pomóc podnieść standard hotelu i wywołać wiele pozytywnych komentarzy. Dobre recenzje zaś oznaczają ni mniej, ni więcej jak więcej gości z miesiąca na miesiąc.
Jakie więc kosmetyki wybrać, by mieć pewność ich jakości? Przede wszystkim – te stworzone specjalnie z myślą o hotelach właśnie. Są dostępne w odpowiednich pojemnikach – niewielkich butelkach jedno- lub kilkorazowego użytku. Pozwala to obsłudze hotelu uzupełnić zapasy każdego dnia, a gościom – mieć pewność najwyższych standardów higieny.


Szczególnie polecamy nowe linie kosmetyczne, które zostały stworzone z myślą o najbardziej wymagających hotelach. A jakie produkty powinny się znaleźć w każdej hotelowej łazience? Absolutna podstawa to:
• szampon do włosów – najlepiej taki o uniwersalnych własnościach i delikatnym zapachu,
• żel pod prysznic – pozwalający zadbać o higienę każdego dnia,
• mydło – może być zarówno w kostce (muszą to być niewielkie kostki, nowa dla każdego gościa), jak i w płynie – w eleganckim dozowniku.


W bardziej ekskluzywnych liniach znajdują się również balsamy do ciała (w butelkach lub saszetkach), zestawy do golenia czy do mycia zębów. Jeśli chcesz, by łazienki hotelowe zamieniły się w eleganckie pokoje kąpielowe – rozważ zainwestowanie również w te dodatkowe produkty.

Wygląd ma znaczenie


Skoro już wiesz, które kosmetyki hotelowe prezentują sobą odpowiednią jakość, czas na wybór ich opakowania. To element bardzo ważny, jeśli chcesz dać wrażenie ekskluzywności. Zapomnij więc o produktach zamkniętych w duże butelki, wielokrotnego użytku (chyba że to specjalne dozowniki – takie jak np. te oferowane przez Dove, które mogą sprawdzić się np. w łazienkach w SPA, przy basenie czy tych ogólnodostępnych), a także tych w „nieciekawych” opakowaniach, których design przywołuje na myśl słusznie minioną epokę.
Bez obaw: produktów, które spełniają oczekiwania w kwestii wzornictwa jest sporo. Możesz znaleźć takie buteleczki, które stylem będą odpowiadały specyfice wystroju i charakteru pokoju. Przykład? W bardziej naturalne stylizacje oraz te inspirowane retro dobrze wpiszą się np. kosmetyki z linii Bashira. Bardziej nowocześnie wyglądają np. te oferowane przez markę Fontaine. Jak więc widać: do wyboru, do koloru.

W trosce o branding, czyli kosmetyki personalizowane


Chcesz, by kosmetyki w łazienkach hotelowych były unikatowe? Zatroszcz się nie tylko o ich jakość oraz ciekawy design opakowania, ale także o… etykietę. Dziś powoli standardem staje się to, że hotele zamawiają personalizowane kosmetyki. To te, na których etykiecie, poza wszystkimi niezbędnymi informacjami, widnieje wyraźne logo obiektu. Odpowiednio zaprojektowana karteczka przyklejona do każdej butelki sprawi, że marka hotelu na dłużej (pozytywnie) zapadnie w pamięć gościom. A że hotelowe kosmetyki często stają się swoistą pamiątką dla odwiedzających, marka pojedzie z Twoimi gośćmi „w świat”.
Elegancki układ każdego dnia
Buteleczki z kosmetykami można po prostu ułożyć w łazience hotelowej, w miejscu ich przeznaczenia. To najbardziej praktyczne rozwiązanie – wygodne dla personelu zwłaszcza przy codziennym sprzątaniu. Jeśli jednak chcesz na gościach wywrzeć wrażenie, zastanów się również nad inną opcją – zwłaszcza przygotowując pokój na przyjazd nowych gości.


Co możesz zrobić, by lepiej wyeksponować kosmetyki? Mogą znaleźć się w stylowym koszyczku, umieszczonym bądź to na umywalce, bądź na toaletce w pokoju – stając się swoistym „pakietem powitalnym” dla gości. A jeśli dodatkowo dołączysz do nich karteczkę z kilkoma miłymi słowami od zespołu hotelu – efekt będzie jeszcze lepszy. To naprawdę działa.


Czy inwestycja w hotelowe kosmetyki i ich odpowiednią ekspozycję ma sens? Zdecydowanie tak. Mogą się one stać jednym z kluczowych elementów hotelowego brandingu oraz akcesorium, które jeszcze bardziej umili pobyt. Nie warto więc na nich oszczędzać, dobrze natomiast zamówić te personalizowane. Ich doświadczony dystrybutor pomoże dopracować design opakowań i umieścić logotyp Twojego obiektu tak, by przyniosło to możliwie najlepsze rezultaty.

Leave a comment