Ostatnie posty

Szukasz dobrych kosmetyków hotelowych? Sprawdź nową linię Tea Neroli od Sense of Nature!

Dlaczego kosmetyki hotelowe są tak ważne, skoro większość gości przywozi własne? Wynika to przede wszystkim z tego, że jakość szamponów, mydełek czy żeli pod prysznic oferowanych przez hotele pozostawia najczęściej wiele do życzenia. Już jedno spojrzenie na opakowanie, którego design sięga kilka dekad wstecz czy nieprzyjemny zapach może odstraszyć. Chcesz, by w Twoim hotelu było inaczej? To dobrze – w ten sposób pozytywnie zaskoczysz swoich gości, a to może zaowocować pozytywną rekomendacją. Jak zaś wiemy, dziś dobre opinie, zwłaszcza te umieszczone online, to podstawa.


Jak wybierać kosmetyki hotelowe?



Gdy zerkniesz na ofertę sklepów internetowych z kosmetykami hotelowymi, dostrzeżesz szybko, że wybór jest duży. Możesz znaleźć zarówno duże dozowniki markowych żeli pod prysznic czy mydeł w płynie, jak i bardziej popularne miniaturowe kosmetyki. Te drugie zdają się być bardziej funkcjonalne:, ponieważ są:
• bardziej higieniczne – gość, który np. melduje się do hotelu na jedną noc ma pewność, że otrzymuje produkty, z których nikt przed nim nie korzystał,
• poręczne – jednorazowa formuła jest idealna zwłaszcza przy krótszym – bardziej popularnym – zakwaterowaniu,
• bardziej estetyczne – zwłaszcza, jeśli sięgniesz po linie z wysokiej półki, w pięknych opakowaniach, które budzą skojarzenia np. z ekskluzywnym SPA.


Najlepszym, także wizerunkowo, rozwiązaniem jest sięgnięcie po jedną linię kosmetyków i jej oferowanie w każdym pokoju, dzień po dniu. Ładne, finezyjnie opakowany szampon czy mydełko, ułożone na powitanie gościa w eleganckim koszyczku na łóżku zrobią wrażenie. To niby niewielki detal, ale sprawi, że Twoja hotelowa marka będzie lepiej odbierana.


Logo hotelu czy inna marka na etykiecie kosmetyków?



Popularnym ostatnio trendem jest „logowanie” przez hotele kosmetyków, które trafiają do łazienek w pokojach gości. Ma to i dobre, i złe strony. Główna korzyść tak stosowanego brandingu to wzmocnienie rozpoznawalności marki hotelu. Buteleczki z szamponem czy kostki mydła nierzadko wracają z gościem do domu, a później są wykorzystywane lub eksponowane na półkach. A to niewątpliwie sprawia, że hotel, w przenośni, pozostaje z gościem na dłużej.
Z drugiej strony hotelowe marki mogą budzić wątpliwości. Świadomi klienci (a tych jest coraz więcej) mają pełną świadomość, że hotele zamawiają swoje kosmetyki u jednego producenta, a różnica, gdy chodzi o żel pod prysznic czy mydło wynika wyłącznie ze zmiany etykiety na tę z konkretnym brandem obiektu. Gdy zaś kosmetyki są logowane marką własną – stworzoną wraz z dającym wrażenie ekskluzywności opakowaniem i etykietą – mogą skojarzyć się z ekskluzywną linią SPA. Efekt? Gość nie pozostawi ich na półce nieużytych ani nie zgarnie po prostu do domu, a zacznie je testować. Jeśli pod nakrętką będzie się krył dobrej jakości kosmetyk, hotel na pewno zapunktuje.


Poznaj Tea Neroli od Sense of Nature


Jedną z nowości na rynku kosmetyków hotelowych, oferowaną m.in. przez sklep Wszystko-Do-Hotelu.pl, jest linia Tea Neroli marki Sense of Nature. To bardzo ciekawa propozycja dla właścicieli hoteli, którzy poszukują rozwiązania wyważającego między dobrą ceną a najlepszą jakością.


Opracowane przez ekspertów kosmetyki powstały z inspiracji światem natury, a oryginalności dodaje im unikalna kombinacja zapachów: łagodnej i wyciszającej zielonej herbaty z energetyzującymi cytrusami. Efekt? Linia idealnie nadaje się zarówno do wieczornej kąpieli, gdy potrzebne jest przyjemne ukojenie, jak i na poranny prysznic, by dodała energii. Z uwagi na przemyślany skład i dobrą jakość kosmetyki spełnią oczekiwania nawet wymagających gości i zaskoczą swoją oryginalnością. Sięgnięcie po tę serię więc może być dobrym pomysłem dla tych hoteli, które chcą powalczyć o jeszcze bardziej pozytywny odbiór swojej oferty.


Co znajdziemy w linii? Najważniejsze elementy oferowane przez Sense of Nature Tea Neroli to:
• szampon do włosów – zamknięty w poręcznej tubce 20 ml, przeznaczony do pielęgnacji każdego typu włosów,
• mydło w folii – 12 g kostka wystarczy nawet na kilka dni stosowania, urzekając subtelnym zapachem,
• balsam do ciała w wygodnej tubce o pojemności 20 ml – to on jest najbardziej niecodzienną i wychodzącą poza standard propozycją – pozwala nawilżyć skórę po kąpieli i chroni ją przed wysuszeniem,
• czepek kąpielowy – idealny, gdy podczas prysznica gość nie chce moczyć włosów,
• igielnik – doskonałe uzupełnienie – praktyczne i stylowe.


Warto zwrócić uwagę również na branding marki – minimalistyczne i nowoczesne opakowania sugerują już na pierwszy rzut oka bardzo wysoką jakość wszystkich kosmetyków. Dobre wrażenie więc murowane.
Czy warto w nie zainwestować? Przyjrzyj się tej linii bliżej i podejmij najlepszą dla siebie decyzję.

Leave a comment