Ostatnie posty

  • 4 powody, dla których warto zainwestować w zestawy kosmetyków hotelowych
    4 powody, dla których warto zainwestować w zestawy kosmetyków hotelowych

    Wyposażenie pokojów w podstawowy zestaw kosmetyków hotelowych obecnie staje się standardem. Oferowanie gościom mydła, szamponu, zestawu do mycia zębów czy do golenia nie jest już tylko przywilejem dostępnym w hotelach i pensjonatach o wysokim standardzie. Obecnie większość hoteli, pensjonatów i hosteli wyposaża swoje pokoje i łazienki w kosmetyki hotelowe.

    Wiecej...
  • Jak uatrakcyjnić pobyt w hotelu?
    Jak uatrakcyjnić pobyt w hotelu?

    Coraz częściej o wyborze hotelu lub pensjonatu na wypoczynek decydują już nie tylko lokalizacja, poziom obsługi czy ceny pobytu. Konkurencja jest coraz większa, warto więc postarać się wyróżnić wśród dziesiątków podobnych obiektów. Jak? Warto zaoferować gościom coś więcej – niech pobyt w hotelu stanie się przygodą i szansą na rozwój. Jak to zrobić? Oto kilka podpowiedzi.

    Wiecej...
  • Jak zachęcić gości do kolejnej wizyty w hotelu?
    Jak zachęcić gości do kolejnej wizyty w hotelu?

    Koszt pozyskania klienta powracającego jest zwykle zdecydowanie niższy, niż zachęcenie nowych klientów do odwiedzenia obiektu. Jak to zrobić? Jakich narzędzi użyć? I o czym należy pamiętać? Podpowiadamy kilka sprawdzonych sposobów.

    Wiecej...
  • Bestsellery – 10 najlepiej sprzedających się kosmetyków hotelowych
    Bestsellery – 10 najlepiej sprzedających się kosmetyków hotelowych

    Pierwszy kwartał 2016 roku już za nami, czas na pierwsze tegoroczne podsumowania. Przedstawiamy listę TOP 10 – dziesięciu najlepiej sprzedających się kosmetyków dla hotelu w sklepie internetowym wszystko-do-hotelu.pl. Które produkty cieszyły się największą popularnością? Za co klienci doceniają najlepsze kosmetyki hotelowe?

    Wiecej...
  • Zielona przestrzeń i ogród w hotelu
    Zielona przestrzeń i ogród w hotelu

    Atrakcyjnie zaaranżowany ogród oraz roślinność umiejętnie wkomponowana w przestrzeń hotelową mają za zadanie nie tylko uprzyjemnić i uatrakcyjnić pobyt w hotelu lub pensjonacie, ale mogą być jednym z czynników mających decydujący wpływ na wybór konkretnego obiektu.

    Wiecej...
  • Jak budować pozytywną opinię o hotelu?
    Jak budować pozytywną opinię o hotelu?

    Rekomendacje, opinie, polecenia - to jeden z podstawowych sposobów na przyciąganie nowych klientów do hotelu lub pensjonatu. Dzielenie się wrażeniami z pobytu może bardzo skutecznie zachęcić – lub wręcz przeciwnie – zniechęcić do odwiedzenia konkretnego obiektu. Ustne rekomendacje są jedynie jednym z elementów narzędzia określanego jako „marketing szeptany”.  Osoby poszukujące miejsca do wypoczynku obecnie równie chętnie szukają komentarzy w Internecie. Od razu więc nasuwa się pytanie – jakie...

    Wiecej...
  • Kosmetyki hotelowe – które wybrać?
    Kosmetyki hotelowe – które wybrać?

    Na polskim rynku można znaleźć bogatą ofertę kosmetyków dla hotelu. Z tego względu wybór najlepszych produktów dla swojego obiektu nie jest łatwym zadaniem. Co wybrać - linie ekonomiczne czy serie premium, kosmetyki hotelowe inspirowane naturą czy produkty perfumowane, a może kosmetyki z linii ekologicznych? Podpowiadamy też, dlaczego warto personalizować kosmetyki hotelowe.

    Wiecej...
  • Jak promować hotel w Internecie? – cz. 3: newsletter
    Jak promować hotel w Internecie? – cz. 3: newsletter

    Budowanie bazy adresów e-mail i regularna wysyłka newsletterów to jedno z najpopularniejszych – i co ważne najskuteczniejszych – narzędzi marketingu internetowego. Regularne e-mailingi to nie tylko prosty sposób na informowanie klientów o bieżących wydarzeniach i promocjach, to przede wszystkim droga budowania trwałej relacji i przypominania gościom o marce hotelu lub pensjonatu. Jak skutecznie wykorzystać newsletter do promocji hotelu? Od czego zacząć i o czym pamiętać?

    Wiecej...
  • 5 rzeczy, których nie powinien robić recepcjonista
    5 rzeczy, których nie powinien robić recepcjonista

    Na profesjonalny wizerunek recepcjonisty składają się dwie podstawowe kwestie. Pierwsza to wygląd i zachowanie, ciągle poszerzana wiedza na temat obsługi klienta i interakcji z drugim człowiekiem, zaś druga ma związek z doświadczeniem i codzienną pracą, w tym z radzeniem sobie w trudnych sytuacjach. Warto wiedzieć, jak postępować z klientem. Ale należy także mieć wiedzę, jakiego zachowania należy unikać. Przedstawiamy pięć najważniejszych błędów popełnianych przez recepcjonistów.

    Wiecej...
  • Programy lojalnościowe w hotelach – czy warto?
    Programy lojalnościowe w hotelach – czy warto?

    Ta forma promocji jest bardzo popularna na naszym rodzimym rynku – korzystają z niej firmy usługowe, a także sklepy stacjonarne i internetowe z wielu branż: spożywczej, odzieżowej, kosmetycznej, wyposażenia i sprzętu, firmy przewozowe, linie lotnicze i wiele innych. A czy programy lojalnościowe sprawdzają się w branży hotelarskiej? Sprawdźmy wszystkie „za” i „przeciw”.

    Wiecej...
Showing 111 to 120 of 131 (14 Pages)